Regulamin

OBOWIĄZUJE OD 1 STYCZNIA 2023 roku​

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki oraz zasady działania sklepu internetowego avmarket24.pl

§ 1 Dane Firmy

Właścicielem sklepu internetowego avmarket24.pl jest:

PRO DIGITAL Sp. z o.o.
ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław
NIP 8943058939, REGON 360533921,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000538805

Dane kontaktowe:

Adres E-mail: sklep@avmarket24.pl
Telefon: +48 71 307 18 22

§ 2 Definicje

  1. Dostawca / Sprzedawca – my – czyli właściciel sklepu internetowego avmarket24.pl
  2. Sklep – oznacza sklep internetowy działający w domenie avmarket24.pl
  3. Klient – ty – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie
  4. Zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego
  5. Regulamin opisuje zasady na jakich sprzedajemy produkty i usługi i jest częścią umowy sprzedaży w naszym sklepie.
  6. Aby dokonać zakupu w sklepie – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.

§ 3 Asortyment i Ceny

  1. W naszym sklepie internetowym prezentujemy w sposób zdalny produkty i usługi i zapraszamy Cię do zawierania umów sprzedaży. Nie jest to oferta ani zapewnienie ze strony Sprzedającego.
  2. Podane ceny są cenami brutto – zawierają podatek VAT i są podawane w polskich złotych (PLN). Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
  3. Na każdy sprzedany produkt wystawiamy fakturę VAT, niezależnie od typu Klienta, który dokonał zakupu. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
  4. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres mejlowy który nam wskażesz, lub który podajesz podczas rejestracji. Jeśli zmieniasz adres mejlowy – powiadom nas o tym pisemnie lub mejlowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres mejlowy będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
  5. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
  6. Naszym obowiązkiem jest dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako outlet.

§ 4 Zamówienia

  1. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową avmarket24.pl lub mejlowo.
  2. Aby robić zakupy w avmarket24.pl możesz, ale nie musisz, rejestrować się w sklepie. Konto możesz zarejestrować podczas zakupu lub korzystając ze strony https://avmarket24.pl/moje-konto/ Potwierdzenie rejestracji otrzymasz na adres e-mail.
  3. Konto w sklepie możesz usunąć w dowolnej chwili wysyłając email na adres rodo@avmarket24.pl z adresu email przypisanego do Twojego konta.
  4. Reklamacje związane z twoim kontem w sklepie możesz wysłać na adres reklamacje@avmarket24.pl. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
  5. Jeśli zarejestrujesz konto w avmarket24.pl, twoje zakupy staną się łatwiejsze. Uzyskasz także dostęp do opcji takich jak historia zamówień.
  6. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym: przeczytaj informacje o produkcie, dodaj do koszyka produkty, wybierz sposób dostawy, wybierz sposób płatności, wprowadź dane odbiorcy, sprawdź podsumowanie swojego zamówienia, złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
  7. Złożone przez Ciebie zamówienie zostanie potwierdzone w formie Nowego Zamówienia (wiadomość elektroniczna e-mail w temacie „Twoje Zamówienie”). Stanowi ono potwierdzenie doręczenia Zamówienia na serwer poczty elektronicznej Sprzedającego.
  8. Po otrzymaniu zamówienia rozpatrujemy je pod kątem możliwości realizacji. W szczególności warunkiem Potwierdzenia Zamówienia jest dostępność Towaru. Zastrzegamy sobie prawo do anulacji złożonego Zamówienia, jeżeli zostało ono złożone w sposób sprzeczny z regulaminem lub gdy Użytkownik rażąco narusza jego postanowienia.
  9. W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa: a) poinformujemy Cię o anulowaniu Zamówienia w całości (Zamówienie uważane jest wówczas za niezłożone) albo b) zaproponujemy anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa lub c) możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty lub możesz odstąpić od umowy.
  10. W momencie przyjęcia Zamówienia do realizacji na mejla, którego podałeś w zamówieniu podeślemy potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży.
  11. Możesz anulować złożone zamówienie w dowolnym momencie do czasu otrzymania potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży.
  12. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§ 5 Dostawa

  1. Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
  2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
    a. kurierem,
    b. do paczkomatów,
  3. W szczególnych wypadkach niektóre z form dostawy mogą być niedostępne.
  4. Koszt dostawy sprawdzisz na https://avmarket24.pl/dostawa
  5. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.
  6. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu.
  7. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
  8. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. To ułatwi procedurę reklamacyjną:
    a. Przy dostawie kurierem: zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki. O fakcie złożenia reklamacji i poinformuj nas wysyłając mejla na adres moj@avmarket24.pl z adresu email z adresu email przypisanego do konta / użytego przy składaniu zamówienia.
    b. Przy dostawie paczkomatem: pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu; umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu; zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu i poinformuj nas wysyłając mejla na adres moj@avmarket24.pl z adresu email z adresu email przypisanego do konta / użytego przy składaniu zamówienia.

§ 6 Płatności

  1. Za zakupy w naszym sklepie, możesz zapłacić:
    a. przelewem (przedpłata) na konto bankowe
    b. przelewem natychmiastowym (tzw. PayByLink)
    c. kartą z automatycznym księgowaniem (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro),
    d. szybkimi płatnościami BLiK i Google Pay,
    e. płatnościami ratalnymi Alior Raty, mBank mRaty
    f. kartą podarunkową avmarket24.pl
  2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
    a. kurierem,
    b. do paczkomatów,
  3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodzisz się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online Autopay S.A.

§ 7 Prawo do odstąpienia od umowy – zwrot

  1. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie poza salonem – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
  2. Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
  3. Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać mejlem na adres: zwroty@avmarket24.pl lub pocztą na adres PRO DIGITAL Sp. z o.o., ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław. Formularz zwrotu znajdziesz na stronie: https://old.avmarket24.pl/zwroty-i-reklamacje/
  4. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
    a. za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
    b. kupujesz produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby, na przykład zestaw kina domowego o indywidualnych parametrach lub komponentach
    c. dostarczyliśmy Ci produkt w zamkniętym opakowaniu ze względów higienicznych i zdrowotnych, a Ty je otworzysz.
    d. wylicytowałeś produkt w drodze aukcji publicznej;
    e. kupujesz produkt, który po dostarczeniu ze względu na swoją funkcję, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
  5. Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, aby sprawdzić jego cechy i funkcje (dobra analogia to sprawdzenie jakiego dokonujesz w sklepie stacjonarnym).
  6. Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot.
  7. Jeśli odstępujesz od umowy, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.
  8. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.
  9. Pamiętaj, że jeśli kupisz produkt w ramach zamówienia do którego były dodane gratisy lub produkty w cenach promocyjnych, możemy wymagać zwrotu wszystkich produktów z zamówienia.

§ 8 Reklamacje

  1. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz nam złożyć w dowolnej formie w formie. Zalecamy jednak, żebyś zgłosił ją w formie wiadomości e-mail na adres reklamacje@avmarket24.pl co pozwoli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
  3. Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą formularza na naszej stronie, zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją. Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mejlem. Podamy w niej Twój numer zgłoszenia (numer RMA) oraz instrukcję, co zrobić dalej (w tym jak udostępnić sprzęt do odbioru).
  4. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
  5. Reklamowany produkt podlegający wymianie lub naprawie zostanie do Ciebie odesłany.
  6. Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 50 zł miesięcznie za każdy magazynowany towar.
  7. Większość produktów, które oferujemy w naszym sklepie, jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą. Warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.
  8. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych.
  9. Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z poza sądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:
    a. Złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR
    (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL) W formularzu podaj nasz adres mejlowy: reklamacje@avmarket24.pl
    b. złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej: www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

§ 9 Przetwarzanie Danych Osobowych

  1. Kiedy rejestrujesz konto w naszym sklepie lub składasz zamówienie, dobrowolnie podajesz nam swoje dane osobowe. Jeśli nie podasz nam tych danych, nie będziemy mogli przyjąć Twojego zamówienia. Twoje dane osobowe przetwarzamy na potrzeby rejestracji konta, obsługi zamówienia, obsługi posprzedażowej, a także w celach marketingowych (ale tylko wtedy kiedy wyraziłeś na to zgodę).
  2. Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możesz je też samodzielnie zmieniać w ustawieniach swojego konta.
  3. Twoje dane osobowe przetwarzać będą wspólnie działając zgodnie z art. 13 ust. 1 na podstawie z art. 26 ust. 1 RODO:
    a. Właściciel avmarket24.pl czyli PRO DIGITAL Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu;
    b. PRO DIGITAL Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy: 53-439, ul. Grabiszyńska 163, NIP 8943081878, REGON 364982343,
  4. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w naszej polityce prywatności. Wejdź na stronę: https://old.avmarket24.pl/polityka-prywatnosci. Pod tym adresem znajdziesz szczegółowe informacje o Twoich prawach i o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez administratora.

§ 10 Opinie, Rekomendacje i Komentarze

  1. W naszym sklepie możemy udostępnić opcje dodawania opinii, rekomendacji i komentarzy.
  2. Opinia, rekomendacja i komentarz, który zamieszczasz powinna dotyczyć produktu, który nabyłeś bądź używałeś i być zgodna z obowiązującymi przepisami.
  3. Opinie i komentarze nie mogą: rażąco naruszać zasad poprawnej polszczyzny, zawierać wulgaryzmów, nawoływać do przemocy lub nienawiści, propagować rasizmu lub dyskryminacji, obrażać kogoś, głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi, podawać informacji, które mogą wskazywać na przestępstwo, są nieuczciwą konkurencją, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe, promować produktów i usług naszej konkurencji; zawierać odnośników do innych stron internetowych, zawierać szczegółowych danych osobowych: ani Twoich, ani doradcy, z którym się kontaktowałeś.
  4. Staramy się weryfikować komentarze, rekomendacje i opinie. Rezerwujemy sobie prawo do nieopublikowania twojej opinii, rekomendacji lub komentarza jeśli będzie sprzeczny z tym regulaminem lub jeśli wzbudzi nasze wątpliwości (np. poprzez brak zarejestrowanej transakcji zakupu produktu) lub będzie powieleniem już wystawionych opinii, komentarzy i rekomendacji.
  5. Zamieszczając opinie, rekomendacje lub komentarze, udzielasz nam nieograniczonej w czasie licencji na to, abyśmy mogli je nieodpłatnie wykorzystywać, rozpowszechniać, publikować, kopiować, modyfikować oraz dystrybuować na terenie Unii Europejskiej. Tym samym udzielasz zgody, abyśmy mogli rozpowszechniać Twoją opinię (lub jej część) czyli publiczne udostępniać ją w taki sposób, aby każdy mógł: mieć do niej dostęp w wybranym miejscu i czasie; publicznie ją wyświetlać; oraz republikować; utrwalać i zwielokrotniać Twoją opinię (lub jej część), czyli wytwarzać dowolną techniką (techniką drukarską, reprograficzną, cyfrową, zapisu magnetycznego etc.) kolejne egzemplarze Twojej opinii (lub jej części); udzielać sublicencji osobom trzecim, aby mogły wykorzystywać Twoją opinię lub jej część; wykorzystywać Twoją opinię (lub jej część), aby promować i reklamować nasz sklep.

§ 11 Zmiany Regulaminu

  1. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać.
  2. Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz lub w formie wiadomości e-mail na adres zarejestrowany w systemie.
  3. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.
  4. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.

KOSZYK

close